Splošni pogoji za spletno trgovino
I. SPLOŠNO
1. Naslednji pogoji veljajo za nakup smučarskih vozovnic na spletni strani www.skipass.krvavec.eu.
2. RTC Krvavec d. o. o. (v nadaljevanju prodajalec) kupcu spletne prodaje (v nadaljevanju kupcu) pred nakupom omogoča vpogled v ponudbo in cene smučarskih vozovnic za Krvavec.
3. Kupec prejme potrdilo o nakupu na navedeni e-naslov. Vozovnica velja kot račun.
4. Spletna prodaja je omogočena 24 ur na dan.
5. Poleg teh pogojev spletni nakup določajo tudi Splošni pogoji poslovanja prodajalca, vendar le, če iz naslednjih pogojev ni razvidno drugače.
II. NAKUP
6. Na spletni strani www.skipass.krvavec.eu je mogoč nakup vseh smučarskih vozovnic, ki so objavljene v uradnem ceniku za smučišče Krvavec.
7. Za vsak spletni nakup mora kupec soglašati s Pogoji spletne prodaje smučarskih vozovnic.
8. Ob nakupu kupec obvezno vpiše ime, priimek, naslov, kontaktno telefonsko številko, elektronski naslov in naslov za dostavo, pravne osebe pa tudi naziv podjetja ter davčno številko.
9. Kupec iz seznama kart izbere vozovnico in jo doda v košarico nakupa. V košarico je mogoče dodati neomejeno število smučarskih vozovnic. Kupec lahko kupi smučarsko vozovnico za tekočo sezono.
10. Po uspešnem zaključku spletnega nakupa kupec prejme na elektronski naslov potrdilo o nakupu z vsemi podatki o naročilu.
III. PLAČILO, PREVZEM, DOSTAVA
11. Nakupe je mogoče plačati s kreditnimi karticami. Mogoče je plačati s kreditnimi karticami Mastercard, Visa in Diners. Kupec mora navesti 16-mestno številko kartice, datum veljavnosti in CVC-kodo (3-mestna kontrolna številka, ki je zapisana na hrbtni strani kartice pri podpisu).
12. Kupec izbere način prevzema naročenih smučarskih vozovnic. Kupcu je na voljo izbira dostava na dom ob predhodnem dogovoru ali prevzem na spodnji postaji kabinske žičnice.
13. Kupec lahko smučarske vozovnice prevzame le s potrdilom o nakupu, ki ga je prejel na svoj elektronski naslov.
14. Vsi nakupi vozovnic bodo obdelani in odposlani v 8 delovnih dneh po nakupu oziroma po avtorizaciji plačila.
IV. ODGOVORNOST, PREKLIC, ZAMENJAVA
15. Kupec sam nosi polno odgovornost, da bo prevzel pošiljko, poslano s priporočeno pošto, oziroma jo bo osebno prevzel na izbranem prevzemnem mestu.
16. Prodajalec ne odgovarja, če kupec smučarske vozovnice izgubi.
17. Dostavo izvaja Pošta Slovenije. Prodajalec ne nosi odgovornosti za izgubljeno pošto, napačno vročene pošiljke in kakovost dostave.
18. Za zamenjavo smučarskih vozovnic veljajo Splošni pogoji poslovanja.
19. Odstop od nakupa blaga je mogoč v štirinajstih dneh od dneva dobave v skladu z določbami Zakona o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22 ZvPot-1).
V. VARNOST IN ZASEBNOST OSEBNIH PODATKOV
20. Prodajalec omogoča varnost nakupa. Na naših straneh zagotavljamo ustrezno zaščito pred nezaželenimi zlorabami. Spletna prodaja poteka v varnem načinu protokola HTTPS, ki uporablja SSL (Secure Sockets Layer). Podatki so kodirani s 128-bitnim ključem, ki preprečuje, da bi kdo prestregel kupčeve podatke.
21. Vsi osebni podatki o kupcu se shranjujejo v bazi podatkov prodajalca, razen podatkov o plačilnih karticah. Podatki o karticah se obdelujejo na spletni strani banke in jih je treba pri ponovnem nakupu znova navesti. Za varovanje in obdelavo podatkov plačilnih kartic skrbi banka, ki omogoča popolnoma varne transakcije. Tako je onemogočena vsaka zloraba.
22. Vsi podatki, ki jih kupec posreduje, bodo izključno v lasti RTC Krvavec, d. o. o. Varovani bodo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 86/2004) in ne bodo posredovani tretjim osebam, razen če to določa zakon. Uporabljeni bodo samo s kupčevim privoljenjem, in sicer tako, da prodajalec zagotovi nemoteni proces spletnega nakupa. Na željo kupca se bodo uporabili tudi za posredovanje obvestil, ponudbe in novosti.
VI. RAZNO
23. Vozovnica je veljavna le v okviru podatkov, ki so na njej zapisani: vrsta vozovnice, veljavnost vozovnice.
24. Za vse pritožbe, preklice naročil, reklamacije in dodatne informacije o naročanju ter nakupu preko spleta sta kupcu na voljo telefonska številka 04 25 25 911 in elektronski naslov info@rtc-krvavec.si .
25. Potrdilo o nakupu, ki ga kupec prejme po elektronski pošti, ne velja namesto smučarske vozovnice in z njim kupec ne more uveljavljati plačane smučarske vozovnice. Na smučišču se mora kupec izkazati izključno z veljavno smučarsko vozovnico, ki jo prejme po pošti, ali jo prevzame osebno na prevzemnih mestih.
26. Vse cene so v EUR in vključujejo DDV.
27. Navedene cene v spletni predprodaji vozovnic in blaga so nepreklicne in veljajo samo ob naročilu preko spleta.
VII. JAMSTVO ZA SKLADNOST BLAGA
28. Kupec, ki je potrošnik, lahko pri podjetju RTC Krvavec d.o.o. uveljavlja svoje pravice iz naslova jamstva za skladnost blaga, če so izpolnjeni pogoji, določeni v Zakonu o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22).
29. Kupec uveljavlja svoje pravice iz naslova jamstva za skladnost blaga, če o neskladnosti obvesti RTC Krvavec d.o.o. v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. RTC Krvavec d.o.o. je odgovore za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi in se pokaže v dveh letih po dobavi blaga. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati neskladnost in RTC Krvavec d.o.o. omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o neskladnosti je potrebno priložiti kopijo računa in pogodbo o nakupu oziroma drug ustrezen dokument. Obvestilo o neskladnosti kupec pošlje podjetju RTC Krvavec d.o.o. po pošti na naslov Grad 76, Cerklje na Gorenjskem ali po elektronski pošti na: prodaja@rtc-krvavec.si.
30. Kupec lahko od RTC Krvavec d.o.o. zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko je RTC Krvavec d.o.o. obvestil o neskladnosti, ki ne sme biti daljša od 30 dni, brezplačno odpravi neskladnosti blaga brez znatnih nevšečnosti za kupca, pri čemer se upošteva zlasti narava blaga in namen, za katerega naročnik potrebuje blago. Rok se lahko podaljša za najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar ne dlje kot za 15 dni. RTC Krvavec d.o.o. bo kupca obvestil o številu dni za podaljšanje roka in razlogih za podaljšanje pred potekom 30-dnevnega roka.
31. Kupec, ki je pravilno obvestil RTC Krvavec d.o.o. o neskladnosti, je upravičen, da po sledečem vrstnem redu:
- Od RTC Krvavec d.o.o. zahteva brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
- Od RTC Krvavec d.o.o. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
32. Če je obstoj neskladnosti na blagu sporen, bo RTC Krvavec d.o.o. kupca o tem obvestil najpozneje v roku 8 dni.
VIII. JAMSTVO ZA SKLADNOST STORITVE
33. Naročnik, ki je potrošnik, lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova za skladnost storitve, če so izpolnjeni pogoji, določeni v ZVPot-1. V primeru nepravilnosti pri opravljeni storitvi lahko naročnik, ki je o tem obvestil RTC Krvavec d.o.o.:
- Zahteva neodplačno odpravo nepravilnosti pri opravljeni storitvi
- Zahteva ponovno izvedbo storitve
- Zahteva vračilo kupnine v sorazmerju z nepravilnostmi pri opravljeni storitvi
- Odstopi od pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
34. Če obstoj nepravilnosti pri opravljeni storitvi ni sporen, RTC Krvavec d.o.o. čimprej, vendar najpozneje v osmih dneh ugodi naročnikovi zahtevi. Če je obstoj nepravilnosti sporen, RTC Krvavec d.o.o. pisno odgovori naročniku na zahtevo v osmih dneh po njenem prejemu.
35. Roki, ki so določeni za odgovornost RTC Krvavec d.o.o. za neskladnost blaga, se smiselno uporabljajo tudi za neskladnost storitve, če s posebnim zakonom, npr. Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2) ali pogodbeni določili ni določen drugačni rok.
IX. IZVENSODNO REŠEVANJE SPOROV
36. Prodajalec ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
37. Prodajalec, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SPRS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfmevent=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.